Sikkerhedsmæssige formål

Vi har været i fjernkontakt

Vi behandler dine personoplysninger for at beskytte os mod ​trusler. Klik på hvert enkelt behandling nedenfor for at læse herom.

Formålsbeskrivelse

Vi behandler personoplysninger i optagelser af telefonopkald samt ved opbevaring af e-mails i tilfælde af en opfattet trussel mod os eller vores medarbejdere.

Hvilke oplysninger behandles, og hvordan?

Vi behandler de kontaktoplysninger, der er nødvendige for, at interaktionen kan etableres, som f.eks. telefonnummer, e-mailadresse eller chatnavne. Vi behandler også dit navn og personnummer, hvis du har autentificeret din identitet digitalt.

Interaktionen gemmes derefter som en lydfil i vores optagesystem med information om dine kontaktoplysninger, tidspunkt og dato for interaktionen, interaktionskanalen, medarbejderen, der håndterede interaktionen, og sagstypen.

Oplysningerne bruges derefter som grundlag for efterforskning af truslen og evt. politianmeldelse.

Retsgrundlag og dine rettigheder

Vi baserer vores behandling af dine personoplysninger på en såkaldt legitim interesse. Behandlingen er nødvendig for, at vi kan beskytte os selv og vores medarbejdere, anmelde trusler til retshåndhævende myndigheder, og for at retskrav kan fastslås, gøres gældende eller forsvares.

Dine rettigheder i henhold til GDPR

Hvor længe opbevarer vi oplysningerne?

Vi opbevarer oplysningerne til dette formål i 3 måneder, medmindre der indgives en politianmeldelse. Hvis der indgives en politianmeldelse, opbevarer vi oplysningerne, så længe det er nødvendigt for at behandle vores retskrav.

Dataansvarlige, databehandlere og andre modtagere

Försäkringsaktiebolaget Agria er dataansvarlig for behandlingen til dette formål.

Vi bruger en databehandler til at yde systemsupport til optagelse og lagring af interaktionerne. Databehandleren har herefter mulighed for at få adgang til filerne og dataene.

Vi kan videregive filer sammen med yderligere oplysninger, som f.eks. tidspunkt, omstændigheder og deltagere i et møde, til retshåndhævende myndigheder ved anmeldelse af en mistanke om kriminalitet.

Kvalitets- og uddannelsesformål

Vi har været i fjernkontakt

Vi behandler dine personoplysninger for at sikre og løbende forbedre kvaliteten af vores service og måden, vi agerer på. Klik på hvert enkelt emne nedenfor for at læse mere herom.

Formålsbeskrivelse

Vi behandler personoplysninger i optagelser af telefonopkald samt ved opbevaringen af e-mails for at følge op og uddanne vores personale med henblik på at forbedre vores service.

Hvilke oplysninger behandles, og hvordan?

Vi behandler de kontaktoplysninger, der er nødvendige for, at interaktionen kan etableres, som f.eks. telefonnummer, e-mailadresse eller aliasnavne. Vi behandler også dit navn og personnummer, hvis du har autentificeret din identitet digitalt.

Interaktionen gemmes derefter som lyd i vores optagesystem med information om dine kontaktoplysninger, tidspunkt og dato for interaktionen, interaktionskanalen, medarbejderen, der håndterede interaktionen, og sagstypen.

Under opfølgning og træning udvælger medarbejderen og dennes coach tilfældige filer til gennemgang for at diskutere mulige forbedringshandlinger.

Retsgrundlag og dine rettigheder

Vi baserer vores behandling af dine personoplysninger på dit samtykke. Behandlingen er nødvendig for at kunne optage og opbevare interaktioner for at følge op og uddanne vores personale for at forbedre vores service.

Dine rettigheder i henhold til GDPR

Hvor længe opbevarer vi oplysningerne?

Vi opbevarer optagede telefonopkald i 3 måneder.

Dataansvarlige, databehandlere og andre modtagere

Försäkringsaktiebolaget Agria er dataansvarlig for behandlingen til dette formål.

Vi bruger en databehandler til at yde systemsupport til optagelse og lagring af interaktionerne. Databehandleren har herefter mulighed for at få adgang til filerne og dataene.

 

Formålsbeskrivelse

For løbende at forbedre vores forretning behandler vi dine personoplysninger for at følge op på, hvor tilfreds du er med, hvordan vi har håndteret en sag, og for at kontakte dig, hvis du har angivet, at du ikke var tilfreds.

Hvilke oplysninger behandles, og hvordan?

Når du har været i kontakt med os, uanset hvilken sag det drejer sig om, bruger vi dine kontaktoplysninger til at ringe til dig eller sende dig en e-mail eller SMS for at spørge, hvor tilfreds du er med, hvordan vi har håndteret din sag, og om du vil anbefale os til dine venner og bekendte. Du vil også have mulighed for at give yderligere kommentarer ved at efterlade en besked via telefon eller udfylde et spørgeskema.

Hvis du vælger at besvare vores spørgsmål, opbevarer vi din feedback i forbindelse med din sag samt den medarbejder, der håndterede den, sammen med et unikt svar-ID og, hvis vi har et kundeforhold, også dit kundenummer med henblik på opfølgning. Hvis du har angivet, at du er ekstremt utilfreds, kan vi kontakte dig for at se, om der er noget andet, vi kan gøre for at gøre dig tilfreds og for bedre at forstå, hvad du er utilfreds med.

Vi samler al feedback i statistik for at måle kundetilfredshed i forskellige situationer.

Retsgrundlag og dine rettigheder

Vi baserer vores behandling af dine personoplysninger på en såkaldt legitim interesse. Behandlingen er nødvendig for, at vi kan følge op på, hvor tilfredse vores kunder og andre interessenter er med vores serviceydelser for løbende at kunne forbedre vores drift baseret på denne feedback.

Behandlingen sker med henblik på direkte markedsføringsformål.

Dine rettigheder i henhold til GDPR

I henhold til Markedsføringsloven har du ret til at gøre indsigelse mod invitationer til at deltage i kundeundersøgelse, da disse udgør direkte markedsføring. Du kan gøre dette ved at kontakte vores kundeservice.

Hvor længe opbevarer vi oplysningerne?

Vi opbevarer oplysningerne om din feedback i 18 måneder. Hvis du har efterladt kommentarer ud over at besvare vores standardspørgsmål, sletter vi dem efter tolv måneder.

Dataansvarlige, databehandlere og andre modtagere

Försäkringsaktiebolaget Agria er dataansvarlig for behandlingen til dette formål.

Vi hyrer en databehandler til behandlingen for at sende anmodninger ud om din feedback, indsamle dine svar og samle svarene i statistik. Databehandleren vil derefter modtage dine kontaktoplysninger og den feedback, du giver.